Ostutingimused

Üldised tellimistingimused kehtivad Becky AS (edaspidi nimetatud Becky Tööohutuskeskus) e-poes www.becky.ee (edaspidi nimetatud E-pood) asuvate toodete tellimiskeskkonna vahendusel tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele üldistele tellimistingimustele reguleerivad Tellija ja Becky Tööohutuskeskuse vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, Becky Tööohutuskeskuse klientide isikuandmete töötlemise kord (privaatsus) on saadaval www.becky.ee/privaatsus. Becky Tööohutuskeskus on isikuandmete vastutav töötleja ning maksete teostamiseks edastame vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Montonio Finance UAB.

Käesolevate üldiste tellimistingimuste, privaatsuse ning kehtivate E-poe Toodete hinnakirjaga on võimalik tutvuda Becky Tööohutuskeskus Kodulehel.


Toodete tellimise kord

  • Tellimusi saab esitada läbi e-poe www.becky.ee; e-maili teel becky@becky.ee või telefoni teel +372 670 6880.
  • Toodete tellimiseks ei pea Tellija registreerima end Becky Tööohutuskeskuse E-poe kasutajaks.
  • E-poest tellides valib Tellija soovitud Toote(d), määrab iga Toote koguse, suuruse ja värvuse, Toodete eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist on Tellijal võimalik tellimus üle vaadata ning muuta esitatud tellimust.
  • Tellijal on võimalus Kodulehe päises valida, kas soovib toodete hindasid näha koos käibemaksuga või ilma.
  • Tellitud Toodete hinnale lisandub Toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile (toodetele on võimalik järele tulla ka Becky Tööohutuskeskuse esinduskauplusesse, Laki 30 A, Tallinn).
  • Tellija ja Becky Tööohutuskeskuse vaheline leping loetakse sõlmituks pärast seda kui Tellija on Tellimuse kinnitanud ja Becky Tööohutuskeskus on edastanud Tellijale Tellimuse kinnituse.


Maksmine

  1. Tasuge tellimus internetipanga lingi abil või deebet- ja krediitkaardiga. Montonio Finance UAB pakub terviklikku makselahendust ning kõik tehingud toimuvad eurodes.
  2. Tasuge tellimus Esto järelmaksu abil. Loe lähemalt siit: https://becky.ee/esto-jarelmaks/
  3. Tasuge tellimus arve alusel. Selleks tuleb teil täita ettevõtte “Krediitaotlus” ning registreerida oma ettevõte Becky Tööohutuskeskuse lepinguliseks ärikliendiks.

Toodete kohaletoimetamine ja tarnetähtajad

  • Tellitud Tooted toimetab Becky Tööohutuskeskus Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile: kas pakiautomaadi kaudu, kulleriga või Becky Tööohutuskeskuse esinduskauplusesse.
  • Kohaletoimetamise viisi valib Tellija tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on Tellijale nähtav ka Tellimuse vormistamisel.
    • SmartPOST toob tellimuse pakiautomaati saatekuluga 3.00 €.
    • Omniva toob tellimuse pakiautomaati saatekuluga 3.00 €.
    • OSC kuller toob tellimuse saatekuluga 3.00 €.
    • Becky Tööohutuskeskuse esinduspoest Laki 30A, Tallinn saad tellimuse kätte ilma transpordi tasuta. Esinduskauplus on avatud E – R 8:30 – 17:00
  • Tellimustele alates 40 € on transport TASUTA!
  • Tellimus saadetakse laost välja 1 – 3 tööpäeva jooksul. Juhul kui välja saatmisel esineb viivitusi, võetakse Tellijaga esimesel võimalusel ühendust.
  • Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse Tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Saadetisi hoiustatakse SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele.

.

Tarbija õigus tellimusest taganeda

  • Tarbijast Tellijal (edaspidi nimetatud Tarbija) on õigus Toodete tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates tellimuse tegemisest kuni Toodete kätte saamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul. Tellimuse tühistamiseks tuleb Tellijal võtta Becky Tööohutuskeskusega ühendust telefonil +372 670 6880 või saata vastavasisuline e-kiri aadressile becky@becky.ee.
  • Juhul kui Tarbija taganeb tellimusest, siis kohustub Tarbija tagastama kasutamata ning kahjustamata Tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisoovi esitamisest. Tarbija peab tagastama Tooted Becky Tööohutuskeskuse kauplusesse Laki 30 A, Tallinn või Mustika Keskuses asuva Omniva, Itella Smartpost või DPD pakiautomaadi kaudu. Pakiautomaadi kaudu tagastades märkige saajaks Becky AS ja telefoni number +372 5847 0678. Tarbija kannab tellimusest taganemisel Toodete tagastamise kulud.
  • Becky Tööohutuskeskus tagastab Tarbijale tagastatud Toodete eest tasutud summa ja kohaletoimetamise tasu ulatuses, mis vastab Tellija poolt tasutud summale, kuid mitte rohkem kui soodsaim piirkonnas kohaletoimetamiseks valitud transpordiviisi hind. Juhul kui Tarbija tagastab tellitud Tooted osaliselt, siis Becky Tööohutuskeskus tagastab kohaletoimetamiskulud proportsionaalselt tellitud toodete arvuga. Becky Tööohutuskeskus tagastab raha hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates, tingimusel, kuid mitte varem kui 3 tööpäeva jooksul Tellija poolt tagastatud Toodete kättesaamisest. Becky Tööohutuskeskus tagastab Tarbijale saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega või vale Toode.
  • Juhul, kui Tellija poolt tagastatud Toode on kahjustatud, siis on Becky Tööohutuskeskusel õigus nõuda kahju hüvitamist Toote müügihinna ulatuses. Nimetatud summa arvatakse maha Tellijale tagastatavast summast.

.

Tellija õigused

  • Tellijal on õigus tellida Tooteid E-poes Becky Tööohutuskeskuse poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel. Tellijale saadetav Toode peab olema korrektne ja komplektne ning vastama Becky Tööohutuskeskuse poolt fikseeritud tingimustele.
  • Tootel puuduse olemasolu korral asendatakse Toode sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat Toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat Toodet enam ei ole müügil, siis Tellija valikul Toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Tellijale Toote maksumus.
  • Tellijal on õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

.

Tellija kohustused

  • Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/asula/ või küla/maakond) juhul kui tellimuse kohaletoimetamiseks on valitud kuller või pakiautomaat, kontakttelefon ning võimalusel e-posti aadress.
  • Juhul, kui Tellija ja Toote saaja on erinevad, peab Tellija esitama andmed ka saaja kohta. Kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mitte-täielikud ei garanteeri Becky Tööohutuskeskus Toote tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab Becky Tööohutuskeskus Tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
  • Tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma.

.

Becky Tööohutuskeskuse õigused

  • Becky Tööohutuskeskusel on õigus muuta käesolevat Üldiseid tellimistingimusi ilma ette teatamata avaldades uued kehtivad tingimused Internetikeskkonnas.
  • Becky Tööohutuskeskusel on õigus igal ajal ette teatamata muuta E-poe hinnakirja avaldades uue hinnakirja Internetikeskkonnas.
  • Becky Tööohutuskeskusel on õigus tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind.
  • Juhul, kui Tellija ei täida maksekohustust korrektselt, on Becky Tööohutuskeskusel õigus avaldada Tellija andmed maksehäirete registris.

.

Becky Tööohutuskeskuse kohustused

  • Becky Tööohutuskeskus kohustub Tellijani toimetama korrektse ja komplektse Toote(d) ning vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid.
  • Becky Tööohutuskeskus kohustub Tellija pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on Tellijast mittesõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama.
  • Becky Tööohutuskeskus kohustub välja vahetama Toodete praakeksemplarid.
  • Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja Tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on Tellijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või veebiaadressil www.komisjon.ee.
  • Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.

Küsimuste tekkimisel helistage tööpäeviti kell 8:30 – 17:00 klienditoe telefonil +372 670 6880 või saatke e-kiri aadressile becky@becky.ee.

Meie kauplus ja kontor

Laki tänava kaudu lähenedes sõitke läbi Laki 30 kangialuse ca 100m, pärast mida näete vasakul mändide all meie poodi.

VÕI

Kadaka teelt tulles tuleb sissepööre teha Cramo hoovi ja sõita otse ca 100m.

Ava täpne kaart

Soovid küsida?

Kirjuta meile!

Aitame hea meelega!

Edasta meile kontaktivormi kaudu oma küsimus või mure ja meie eksperdid võtavad teiega võimalikult kiiresti ühendust.

Kohese vastuse soovi korral helista: (+372) 670 6880