Ostuinfo

Tellimine

  1. Lisage tooted ostukorvi selleks, et tellimus vormistada või hinnapakkumist küsida. Peale tellimuse kinnitamist saadame Teile e-maili teel kinnituse kaupade olemasolu kohta ja arve.
  2. Telefoni teel tellimiseks helistage numbril 670 6880. Meie klienditeenindus ootab Teie kõnesid tööpäeviti 08:30 – 17:00. Lahtiolekuaeg võib pühade ajal muutuda.
  3. E-postiga becky@becky.ee.
  4. Faksi teel: 670 6879.

Tellimused komplekteerime ühe tööpäeva jooksul või kiiremini. Kauba tellimisel on oluline märkida, kuidas soovite kauba kätte saada: kas soovite ise järele tulla meie kauplus-lattu Laki 30A või soovite kohaletoimetamist.

Maksmine

  1. E-posti teel saadetud ettemaksuarve tuleb tasuda Becky AS kontole SEB pangas EE 8110 100 2200 277 6009. Kui ettemaksuarve ei ole laekunud 7 päeva jooksul, siis tühistame Teie tellimuse.
  2. Meie kaupluses on võimalik kauba eest tasuda kas sularahas või kaardimaksega.
  3. Lepingulised kliendid tasuvad müügiarved pangaülekande teel peale kauba kättesaamist arvel sätestatud maksetähtaja jooksul.

Kohaletoimetamine

Tellimuse saadame kliendini OSC kulleriga, kes viib saadetise Eesti piires kohale sobival aadressil järgneva tööpäeva jooksul, või toimetame kliendile sobivasse Smartposti pakiautomaati. Kauba kohaletoimetamistasu jääb üldjuhul kliendi kanda, kui ei ole kokku lepitud teisiti, ja lisatakse arvele. Postikulu sõltub paki kaalust/suurusest ja jääb vahemikku 3,00…5,50 eurot.