Meist

Becky AS Tööohutuskeskus on aastast 1993 tegutsev eestimaine töökinnaste, -riiete, turvajalatsite ja isikukaitsevahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev ettevõte. Tallinnas Laki 30A asub Becky kauplus-ladu, kus on ca 500 m2 kaubandus- ja ca 2500 m2 laopinda.

Meie tugev positsioon Eesti turul põhineb võimel ühildada tegevusala tundmine, personali professionaalsus, kiire teenindus ja tarne, väga lai ajakohane kaubanomenklatuur ning kliendikesksus. Meie strateegiline eesmärk on olla esmane valik nii meie klientide, tarnijate kui ka meie endi töötajate jaoks.

Becky AS Tööohutuskeskusel on üle 50 koostööpartneri ja tarnija üle terve Euroopa ja Aasia. Meie sortimendis on üle 3000 erineva toote maailma juhtivatelt tööohutustoodete tootjatelt, nende hulgas 3M, Jalas, Euro Protection, ProJob, Showa, Honeywell, MTS, Portwest, Sievi, Dupont jne.

Meil on üle 4000 rahuloleva kliendi – 2017.a. aprillikuus läbi viidud kliendirahulolu uuringu järgi on enam kui 95% klientidest rahul või väga rahul Becky klienditeeninduse ning toodete kvaliteedi ja valikuga. Becky suurimateks klientideks on jae- ja hulgikaubandusettevõtted ehitusmaterjalide, aiakaupade ja isikukaitsevahendite sektoris, tootmis-, töötlus- ja ehitusettevõtted, riigiasutused jt.

 

BECKY AS kvaliteedialased juhtpõhimõtted

Becky AS juhtimissüsteem on sertifitseeritud ja ISO 9001:2015 nõuetega vastavuses. Seda kinnitab Bureau Veritase poolt väljastatud sertifikaat.

Becky AS tegevuse üldiseks eesmärgiks on aidata tagada tervislik ja ohutu töö- ja elukeskkond, nõustades asjatundlikult kliente ja pakkudes neile kvaliteetseid tööohutustooteid ning teenuseid. Selliselt toimides tagatakse ka ettevõtte majanduslik edukus ja areng vastavalt ettevõtte strateegilistele eesmärkidele.

Becky AS tegevuse üldise eesmärgi saavutamiseks juhindume järgmistest põhimõtetest:

  • Tagada toodete ja teenuste vastavus klientide nõuetele ning ootustele;
  • Järgida oma tegevuses õigusaktide nõudeid;
  • Õppida tehtud vigadest ja teha kõik mis võimalik nende vältimiseks tulevikus;
  • Välja selgitada ettevõtte tegevusega ja teenustega seonduvad riskid ja võimalused ning rakendada vastavaid meetmeid riskide leevendamiseks ja võimaluste ärakasutamiseks;
  • Järjepidevalt parendada osutatavaid teenuseid ja tooteid, arvestades klientide ja teiste huvipoolte vajadusi ning ootusi;
  • Järjepidevalt parendada ettevõtte toimimist ja kvaliteedijuhtimissüsteemi;
  • Toetada töötajate arengut ja nende tööalaste teadmiste ning oskuste täiendamist;
  • Seada sisse ja alal hoida pikaajalisi vastastikku kasulikke suhteid klientide, tarnijate ja teiste huvipooltega.

Nimetatud põhimõtted on aluseks kvaliteedialaste eesmärkide kindlaks määramisel ja saavutamise planeerimisel.

Kõik ettevõtte töötajad on kohustatud andma oma panuse kvaliteedialaste juhtpõhimõtete elluviimiseks ning klientide ja teiste huvipoolte rahulolu suurendamiseks.

 

Jaanus Kuusk, tegevdirektor, 10.02.2017